Nieuwsoverzicht

Vragen na de aanleg

Er is schade ontstaan bij de glasvezelaanleg, wat nu?
Dat vinden we uiteraard bijzonder vervelend. Wanneer u schade heeft geconstateerd en de werkzaamheden van het glasvezelnetwerk in volle gang zijn, dan adviseren wij u contact op te nemen de aannemer.

Mijn glasvezelmodem doet het niet. Wat moet ik doen?
Bij een niet-werkend glasvezelmodem zijn er mogelijkerwijs twee oorzaken. Wanneer u nog geen glasvezelabonnement heeft afgesloten bij een serviceprovider, dan is uw glasvezelmodem nog niet geactiveerd en zal het ook geen enkel signaal tonen. Heeft u echter wel een glasvezelabonnement afgesloten en is glasvezelmodem geactiveerd; dan is er waarschijnlijk sprake van storing. Neem in dat geval contact op met uw serviceprovider.

Ik heb een glasvezelabonnement en ik ga verhuizen. Wat moet ik doen?
Neem contact op met uw service provider om uw huidige abonnement over te zetten naar uw nieuwe adres.

In het deelnemersreglement op de pagina Downloads vindt u informatie met betrekking tot de lening. 


OpGlas Scan
Klaar voor de toekomst met glasvezel? Doe NU de OpGlas Scan!
Postcode Check